Bestuur

Het bestuur van Harmonieorkest Vleuten bestaat uit gedreven bestuursleden die zich inzetten voor het reilen en zeilen van de vereniging. Ze vormen een dynamisch team dat zich richt op de ambitie en het plezier van muziek maken in verenigingsverband. Het bestuur hecht veel waarde aan de muzikale ontwikkeling van de leden en orkesten. Harmonieorkest Vleuten vervult een belangrijke cultureel-educatieve en sociaal-maatschappelijke rol in de lokale gemeenschap, waarbij muziek wordt gebruikt als middel voor verbinding en verwondering. Het bestuur van HOV onderschrijft de Cultural Governance Code, lees meer.

Robert de Bruijne

Als voorzitter is Robert verantwoordelijk voor het leiden van het bestuur en het bewaken van het algemene beleid van de vereniging. Daarnaast onderhoudt hij contacten met externe partijen en speelt hij een actieve rol in de Artistieke denktank van de vereniging. Bekijk nevenfuncties.

Termijn: 2021-2023
voorzitter@harmonieorkestvleuten.nl

Secretaris

Wikke Meyer

Wikke vervult de rol van secretaris en is verantwoordelijk voor portfolio Divisieorkesten (HOV-A en HOV-B) en portfolio PR & Communicatie. Bekijk nevenfuncties.

Termijn: 2023-2025
secretaris@harmonieorkestvleuten.nl

Penningmeester

Marleen Dijkhuizen

Marleen is Penningmeester en is verantwoordelijk voor de financiën van de vereniging. Zij draagt zorg voor een gezonde financiële huishouding en is verantwoordelijk voor de inkomsten en administratie van de vereniging. Bekijk nevenfuncties.

Termijn: 2022-2024
penningmeester@harmonieorkestvleuten.nl

Brigitte van Oosterhout

Brigitte is algemeen bestuurslid met portfolio Educatie, Jeugdorkesten (HOV-C, D, E) en doelgroeporkesten (HOV-G, O). Bekijk nevenfuncties.

Termijn: 2021-2023
brigitte@harmonieorkestvleuten.nl

Christine Lodder

Christine is algemeen bestuurslid en heeft projecten & evenementen en Vertrouwens Contact Persoon (VCP) in haar portfolio. Daarnaast houdt Christine zich bezig met duurzaamheid en fondsen. Bekijk nevenfuncties.

Termijn: 2022-2024
christine.lodder@harmonieorkestvleuten.nl

Vacature

Er is momenteel een vacature voor een algemeen bestuurslid met als portfolio het facilitaire aspect binnen de vereniging. Bekijk de vacature hier.

info@harmonieorkestvleuten.nl